Moldovencele au trecut granita sa ne educe copiii in Romania.

Buna tuturor.
M-am hotarat sa va scriu cateva cuvinte depre o intamplare recenta de la gradinita copilasului meu.
Judecati-ma ziceti ce vreti, dar orice mama sau tata s-ar gandi, ar analiza, si s-ar intreba de ce obraznicele inculte de moldovence de peste Prut vin si se cuibaresc la noi in Romania calcandu-ne in picioare pe noi, pe copii nostri………….. asta la modul politicos al situatiei.
Anul acesta am avut nesansa sa vina la gradinita copilului, o educatoare noua incepatoare in primul an dar cu ceva anisori, in jur de 30si ceva si preoteasa ca sa fie setul complet.
Toate bune si frumoase.
Doar ca la sedinta cu parintii ni s-a prezentat o educatoare (aceeasi din anul trecut), iar la nici doua saptamani fara sa ne anunte nimeni, am observat ca o saptamana copiii au educatoarea de anul trecut si o saptamana au educatoarea noua.
Copiii bulversati, care refuzau gradinita, care plangeau, care …..fiecare se manifesta cum putea.
Ok pana aici.
Dar…. intr-o zi primesc o observatie, intr-o zi primesc o usa in nas, de la doamna educatoare noua.
La ziua cand mi s-a facut observatie nu a fost nici o problema, am trecut cu vederea.
Mai greu a fost cand am luat usa in nas de la doamna educatoare, copilul a vazut si acasa m-a intrebat: ,,mama de ce doamna te-a tinut dupa usa, ai facut ceva rau?” ,atunci sincer m-am enervat. Dar ce puteam sa ii spun copilasului ?!
Ei bine daca credeati dragi parinti ca va duceti copilul la gradinita pentru a fi educat si pentru a fi in siguranta, va inselati.
Il duceti acolo pentru ca educatoarele sa stea la cafea si sa lase singuri copiii in clasa, sa se plimbe in timpul programului, etc.
Da pentru asta ii duceti. Le doare undeva pe aceste educatoare de copiii nostri.
Acum cateva zile mi-am luat copilul de la gradinita cu buza sparta.
Da a-ti citit bine!!!!!!
In timpul programului educatoarea cea noua a lasat copiii singuri in clasa, unii se cearta, unii se imbrancesc, unii mai lovesc asa din senin ca la varsta lor de cativa anisori li se mai pare cate ceva, etc. Si astfel mi-am luat copilul cu buza sparta.
Evident a doua zi am mers sa cer explicatii.
Raspunsul a fost:
,,Stiti s-a intamplat pana sa vin eu, am fost de serviciu sa aduc si restul de copii cu masina scolii si in acest timp s-a intamplat. Eu nu am nici o vina, s-a intamplat”.
Bine mai educatoare de doi lei tu nu stii ca minciuna are picioare scurte?!
Ma intreb daca copii tai acasa te-ar minti cum ai facut tu cu mine ce ai face?
I-ai bate mar, asa cum ai facut cu baiatul tau in fata usii de la gradinita inainte de craciun 2014.
Eu ti-as spune asa: ,,Stii ca ai terminat facultatea cu sacul de Cotnari acum vii si ne dai lectii”
Dar vezi tu nu am voie sa iti spun asa ceva, ca nu e politicos, nu e PEDAGOGIC, pardon daca am gresit da` vezi tu doamna educatoare din Moldova noi amaratii de pe aceste meleaguri, nu avem scoala, tresa` vi mata sa ne educi cu metode ,,pedagogice moldovinesti”.
Eu iti spun asa;
Stimata Doamna Educatoare
Copilul meu nu avea cum sa fie lovit in timpul precizat de tine deoarece acel copil care mi-a lovit baietelul meu vine la gradinita exact cu masina scolii. Adica chiar tu cand ai fost de serviciu l-ai adus.
Copilul meu a fost lovit in timpul programului cand tu le-ai dat de lucru si I-AI LASAT SINGURI IN CLASA, IAR TU AI PLECAT LA SCOALA SA ITI REZOLVI INTERESELE PERSONALE!!!!!!
Imi vine sa iti spun multe dar oricum din cate am inteles si de la alti parinti, nu am cui spune.
Astept ziua cand …………
Apropo mai doamna educatoare intrucat esti si preoteasa, asa stii tu sa faci misiune duhovniceasca?!
Sau crezi ca pe toata lumea o vei educa cu parul, cureaua si alte metode pe care am inteles ca le folosesti cu proprii tai copii, asa cu chiar eu te-am vazut ca faceai in fata usii de la gradinita cu baiatul tau.
Toate bune.
Acest articol nu este pentru educatoarele care isi fac datoria si muncesc doar ca sunteti din ce in ce mai putine.
Acest articol este pentru educatoarele care nu isi fac datoria. Vreti exemple ? Scrieti-le voi ca doar stiti ce faceti, numai pedagogie nu. Sa va fie rusine.

One response to “Moldovencele au trecut granita sa ne educe copiii in Romania.

  1. Reblogged this on croset-inspiratie-moda-relaxare and commented:
    Educatia pur romaneasca!!!
    Oare de ce nimeni nu ia masuri cu esemenea exemple didactice?!

Lasă un răspuns

