Sa invatam germana fara profesor!!!

Ei bine unii zic ca se poate sa inveti o limba straina si fara profesor. Nu ii contrazic. Se poate. Doar ca inainte de a incepe acest proces trebuie cum e si la moda in zilele noastre sa faci o cercetare a pietii. Adica cine si ce ofera pentru studiu individual pe piata educationala.

Unii ar zice ,,ce dom`le atata cautare cumpar un curs care mai are si un cd anexat si gata ma apuc de treaba”.

Dar ce facem cand asa cum ati patit o parte din voi, cumperi cartea si constati ca e o tampenie, nu e buna de nimic, ai mai dat si groaza de bani pe ea, ca in final te cuprinde o stare de lehamite si evident renunti ?! Cam urata treaba.

In general oferte de studiu fara profesor a limbilor straine gasim ca ciupercile dupa ploaie peste tot. Dar care si cum sunt calitative?!

Pai nu stim pana nu o patim. Da. Sau daca ne mai impartasesc altii din experienta lor.

Iata eu pentru ca tot nu reusesc sa imi gasesc job ce mi-am zis: ,,tot stiu engleza hai sa invata si germana, poate, poate am o sansa in plus”.

Am eu un curs de germana scris de Universitatea din Bucuresti- Catedra de Limba si Literatura Germana din anul 1966!!!

E extrem de bun, cu explicatii complete: fonetica, vocabular, gramatica. Dar m-am gandit ca e prea mult. Sa cumpar si eu dupa vremurile moderne un curs de germana fara profesor. Zis si facut.

Iata asa m-am ales cu un curs de germana fara profesor scris de Corina Dragomir cartea mare nu cea mica !!!

Cum nu l-am luat sa il tin in raft, am inceput sa studiez. Dar mare mi-a fost surpriza sa observ o caruta de greseli inca de la inceput. Sunt la lectia 5 si nu imi vine sa cred pe ce am putut da banii. Evident l-am cumparat online.

Vocabularul e varza, fara explicatii, exercitiile cuprind cerinte care nu au fost invatate in lectie, si mai sunt cuvinte ce nu le gasesc nici in vocabularul de la sfarsitul cartii ca sa nu spun ca de fapt trebuiau explicate in lectia respectiva.

Acum ma intorc la cursul meu din 1966 cand prin tarisoara noastra se mai faceau lucruri de mare calitate.

Nu pot spune nimic bun depsre ,,Invatati Germana Fara Profesor-Curs Practic de Corina Dragomir „. Din punctual meu de vedere e o timpenie de carte.

Dar pot spune mii de multumirii Prof. dr. Jean Livescu- daca mai este in viata si asistentilor lui la acea vreme: Lect. Emilia Savin; Asis. Sanda Ioanovici si Asis. Iohanna Andrei.

Cine doreste sa invete limba germana il pot ajuta si oferi cursul vechi din 1966 mai sus mentionat.

Toate bune.

 

 

 

26 responses to “Sa invatam germana fara profesor!!!

  1. Incepe-l tu, success.Sau ai si tu un curs de germana la fel si sustii breasla!!!

  2. Nu am inteles exact, vinzi sau faci cadou acel curs?

  3. vreau si eu cartea de germana din 1966! stiu ca e foarte buna!se poate te rog sa imi spui cum pot sa intru in posesia ei, macar sa ii fac un print si apoi o inapoiez:)
    Multumesc!

  4. Buna seara,

    Daca se poate, va rog sa imi pueti trimite si mie pe mail cursul?
    Mii de multumiri!

  5. Buna ziua! Cautand recenzii referitoare la cartea Corinei Dragomir,v-am citit parerea si-am regasit mare parte din minusurile enuntate de dvs. si pe alte site-uri. Aveti alte recomandari,deoarece mi-a fost indicat sa o cumpar pe aceasta si momentan nu prea stiu ce sa fac? De asemenea,daca va este la indemana,rog trimiterea cursului la care faceti referire in text,multumesc frumos!

    • Buna seara.
      Imi cer scuze pentru intarziere. Am luat o pauza din diverse motive nu am mai publicat nimic pe blog si intru mai rar la 2, 3 zile.
      La noi pe piata limbile de genul germana, greaca nu au carti, cursuri de calitate. Adica un cursant sa poata invata singur.
      Da. Se poate invata de unul singur o limba straina fara probleme, singura conditie este seriozitatea, adica sa te tii de treaba constant si nu in salturi.
      Cei care au o vointa mai slaba se pot ajuta in invatarea unei limbi straine prin cursurile oferite de diversi: profesori particulari, cursuri oferite de agenti comerciali, etc.
      Referitor la cartea lui Dragomir sincer, o tin ca proba de prostie, sa pot demonstra la nevoie cat este de timpita cartea. La urma urmei am dat bani pe ea intr-un moment cand nu aveam prea multi bani, si am cumparat maculatura.
      Din punctul meu de vedere daca vreti sa invatati limba germana aveti doua cai:
      1. cursuri oferite la clasa (pe la diferite firme ce ofera asa ceva, universitatile mai au cursuri cu plata (daca sunteti din oras universitar), profesor particular.
      2. O alta varianta este studiul individual dat cu ritm de studiu uniform. Invatati zilnic macar cate o lectie; cand sunteti obosit invatati macar 5 cuvinte pe zi pentru a nu lasa creerul sa leneveasca. Odata ce l-ati provocat la studiu (ma refer la creer) trebuie sa il mentineti in ritm constant, daca vreti rezultate; Facetiva o lista de maxim 10 cuvinte, lista care sa o tineti in buzunar in timpul zilei, si ori de cate ori aveti un moment mort cititi-o macar o data. Si tot asa exemplele pot continua.
      Totul depinde de dvs.
      Euu am cartea cea scoasa de Academia Romana, si il consider cel mai bun. Nimeni pana acum nu am mai reusit sa scoata un asemenea curs.
      Sunt convinsa ca prin universitati mai sunt profesori care au cursurile lor dar evident le tin pentru ei; la urma urmei este munca lor.
      Va trimit cartea prin mail.
      O seara placuta.
      Pt. a fi sigur de pronuntie ( ca incepator sigur aveti aceasta emotie) aveti la indemana internetul. Nu ofera prea mult, tot variante de nivel incepator dar sunt foarte bune pentru a va forma o pronuntie corecta.

  6. Buna, as dori si eu cartea de germana daca se poate. Multumesc

  7. Buna ziua, din pacate am si eu cartea doamnei Dragomir si am gasit o gramada de erori in ea. As dori si eu cartea recomandata de dvs pe email daca se poate. Multumesc anticipat.

    • Buna seara.
      Ei, in sfarsit mai aud o voce in acelasi ton cu mine. Eu m-am tepuit de doua ori o data cu cartea mica si apoi cu cea mare.
      Bine ar fi daca ne-am uni fortele sa reusim prin opiniile noastre sa scoatem de pe piata cartea acestei doamne Corina Dragomir.
      D,a o trimit pe mail.
      Mai nou am observat ca nu se mai gaseste cartea aceasta veche pe net. Deci a inceput o ,,curatenie de primavara” a internetului.
      O seara placuta.

  8. Buna ziua, doresc si eu cursul de limba germana din 1966. Multumesc

  9. buna ziua,daca se poate va rog sa-mi trimiteti si mie cartea recomandata de dvs.multumesc

  10. Buna ziua, as dori si eu cartea de germana.Multumesc

  11. Buna ziua! Va rog sa-mi trimiteti si mie cartea. Va multumesc!

  12. Bună ziua! Astăzi am găsit această postare, căutând o cale de a găsi un curs de germană. De la anul eu voi intra anul I la facultate și, deși voi urma cursul pentru începători la limba germană, aș vrea să mă duc în cunoștință de cauză. Astfel, îmi puteți trimite și mie pe adresa de mail cursul, vă rog? Mulțumesc anticipat!

  13. Buna.Vreau si eu cartea pt invatare lb germana dc o mai aveti.Multumesc:)

  14. Bună ziua! Dacă se poate, aș dori și eu acel curs din 1966. Vă mulțumesc anticipat!

  15. În speranța că încă mai aveți acel curs, va rog sa mi-l trimiteți și mie pe email.

  16. Bună ziua! Dacă se poate, aș dori și eu acel curs de germană. Toate cele bune!

  17. Si eu am luat din pacate acel curs scris de Corina Dragomir. Nu am un nivel prea avansat de germana dar am putut sa imi dau seama inca de la inceput ca are foarte multe greseli.
    Imi poti trimite si mie cursul acela din 1966? As fi recunoscatoare.

Lasă un răspuns

