,,Un titlu inteligent pentru oameni inteligenti!”

Un titlu inteligent pentru oameni inteligenti!

Rasfoind stirile pe net iata ce am gasit pe Mediafax:
,, Băsescu: Până în acest moment câştigătorul CFR Marfă nu are bani să cumpere compania. Anunţul că trebuie avizul Consiliului Concurenţei, o minciună”
Mda. Interesant. Si continuam:
,,Preşedintele Traian Băsescu a declarat, luni, că firma care a câştigat licitaţia pentru a cumpăra CFR Marfă nu are banii necesari pentru a plăti suma convenită şi caută bani „pe la bănci”, el întrebând de unde va mai avea compania bani de investiţii pentru modernizarea CFR Marfă, adăgând că anunţul Guvernului că trebuie aşteptat avizul Consiliului Concurenţei pentru semnarea contractului de privatizare este o „intoxicare şi o minciună”.
Pentru cei interesati….de restul articolului am sa va las si o legatura:
http://www.mediafax.ro/politic/basescu-pana-in-acest-moment-castigatorul-cfr-marfa-nu-are-bani-sa-cumpere-compania-anuntul-ca-trebuie-avizul-consiliului-concurentei-o-minciuna-11139157
Adica domle` am participat la licitatie toate bune si frumoase dar la sfarsit tocmai mi-am dat seama ca nu am bani.
Setul de intrebari,analiza,comentariile pe marginea acestui subiect ce il putem discuta cu toate implicatiile, sincer, il las pe data viitoare, tocmai mi-am dat seama ca ….nu mai am tip sa stau la discutie cu dvs. De ce ? Simplu. S-a pus de o licitatie pe undeva si fug repede vreau sa castig dar faptul ca nu am bani sa achizitionez, le-o spun la final dupa ce castig. 
Deci viitorul e prosper, luminos si pur Romanesc!

2 responses to “,,Un titlu inteligent pentru oameni inteligenti!”

  1. Păi dacă punga ta, cu timp este goală, mai are vreun chichirez discuţia, ţinând cont de nivelul de inteligenţă, invocat?
    Ştii, că oricărei lucrări de ale tale, i s-ar putea invoca o mie de ochi prea largi, sa prea strânşi?Cu apreciere cotrocenistă!🙂
    Onu

Lasă un răspuns

