Lectie de limba engleza nr. 2- Pronumele personal

Pronumele personal in limba engleza este:

Singular:

I – eu          Atentie: Pronumele personal ,,I” se scrie mereu indiferent de pozitie cu majuscula.

you – tu

he – el (pentru persoane)

she – ea (pentru persoane)

It – el, ea (pentru nume de animale, obiecte)

Plural:

we – noi

you – voi (are aceeasi forma cu you – tu) !!!

they – ei, ele.

Exemple:

Maria is a girl. She is a girl.

This is an English book. It is an English book.

The dog and the cat are under the table. They are under the table.

Pentru cei ce vreti sa aflati mai multe, va ajut sa invatati si va pregatesc lectia doar lasati-mi un mesaj.

5 responses to “Lectie de limba engleza nr. 2- Pronumele personal

    • Multumesc🙂 stiu aceasta stire. Din pacate trebuie sa stau in tara. Am experienta muncii in strainatate:)

      • Scuză-mi ironia.
        Dacă vrei să te țin minte și să te pot recomanda altora, am pretenția să adaugi pe blog cel puțin o pagină de contact.
        Mai mult, te-ajut să înveți despre cum să te promovezi ori te promovez chiar eu cu XXX lei/lună.

      • Bine ai venit pe blogul meu si multumesc pentru vizita.
        1. Nu am primit informatia ce mi-ai dat-o cu ironie. Chiar nu o vad ironica. Pana la urma cine vrea poate merge sa predea o limba straina in alta tara. Eu personal il felicit pentru curaj.
        Chiar m-am bucurat de reactia ta. Asta inseamna ca citesti un articol si faci conexiunile cuvenite celor citite. Deci nu citesti de dragul de a citi. E mare lucru mai ales azi! Crede-ma stiu ce spun.
        2. Iata si observatia ta este mai mult decat bine venita. Tot concentrandu-ma pe continut am scapat din vedere aspectul cum pot fi contactata. Deci o privire din exterior este de mare ajutor.
        Multumesc.
        3.Voi apela la serviciul tau de promovare pe viitor. Din pacate in acest moment nu pot deoarece am alte prioritati financiare. Iti multumesc pentru oferta si idee.
        O zi buna si imi pare bine pentru discutie.

      • La rândul meu, săr-mâna de reacție.

Lasă un răspuns

