Lectie de limba engleza nr. 1/Cuvinte uzuale din limba engleza cu transcriere fonetica.

Lectie de limba engleza nr. 1

Cuvinte uzuale din limba engleza cu transcriere fonetica. In parantezele patrate veti gasi transcrierea fonetica, adica asa cum se citeste cuvantul in limba engleza.

Sunetul [e]     

Yes [jes]

Very [`veri]

Well [wel]

Lesson [`lesn]

Sunetul [æ] – sunet pronuntat jumatate a jumatate e, asa cum se vede si din semnele scrise in paranteze.

Am [æm]

Stand [sænd]

Map [mæp]

Cat[kæt]

Sunetul [i] scurt

It[it]

Sit [sit]

His[hiz]

 Sunetul[i:] lung. Presenta celor doua puncte langa litera inseamna ca o vom pronunta mai lung. Valabil pentru toate semnele fonetice in care veti intalni cele doua puncte.

He[hi:]

Clean [kli:n]

eat [i:t]

sleep [sli:p]

 Atat pt astazi, vom continua.

2 responses to “Lectie de limba engleza nr. 1/Cuvinte uzuale din limba engleza cu transcriere fonetica.

  1. Foarte interesant, aveți și continuarea?

    • Buna ziua,
      De o vreme am luat o pauza si nu mai am acelasi elan sa scriu. Daca va intereseaza ceva anume va rog sa imi spuneti si voi scrie pe tema dorita de dvs. Va multumesc. Astept sa imi scrieti.

Lasă un răspuns

