Doua dimensiuni ale managementului: Angajarea si Cooperarea

Pentru inceput sa enumeram cateva aspecte referitoare la stilul managerial:

Nu exista un singur stil de management.

Trebuie sa avem rezerve fata de toate stilurile manageriale.

Sa oprim orice conflic ideologic legat de stilurile de management.

Sa adoptam o norma comuna eficienta.

Pana la urma oricine atinge obiectivele profesionale care intra in responsabilitatea sa, printr-o mentalitate sau alta, in spiritul realismului si tolerantei, este considerat ca eficient.

Angajarea

Angajarea managerului vis-a vis de scopul firmei si de obiectivele sale profesionale.

Angajarea profesionala inglobeaza notiuni apropiate ca: simtul sarcinii, interesul pentru o tehnica, simtul de a fi bun gestionar, dorinta de asi asigura o cariera profesionala corespunzatoare, ambitia de a reusi, simtul calitatii muncii, etc.

Caracteristicile cele mai tipice si mai frcvente ale angajarii sunt:

– simtul schimbarilor si imbunatatirilor in firma;

– indentificarea cu firma;

– stimularea muncii;

– contributia la succesul firmei.

Cooperarea

Criteriile tipice ale cooperarii:

– increderea;

– relatiile dintre oameni;

– munca in grup;

– relatiile favorabile de comunicare in cadrul firmei.

 

2 responses to “Doua dimensiuni ale managementului: Angajarea si Cooperarea

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s